دانشگاه فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت اسلامی نقش آفرین است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تعلیم و تربیت اسلامی و تأثیر آن در تداوم راه انقلاب تأکید کرد و گفت: دانشگاه فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت اسلامی نقش آفرین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین«سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(22آذر) در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان لرستان به منظور معرفی مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بوده و در مسیر این انقلاب فرهنگی راه سخت و دشواری را برای پیروزی و تداوم آن طی کرده‌ایم.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره اینکه وقتی انقلاب اسلامی ایران فرهنگی شد، تأثیر خود را در جای جای جهان خواهد گذاشت، افزود: دشمنان از انقلاب فرهنگی ما واهمه داشته است.

 

وی با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای انقلاب ایجاد کرده در راستای فرهنگی بودن انقلاب ما بوده است، خاطرنشان کرد: توطئه، کودتا، تحریم، ترور، جنگ داخلی، تحمیل جنگ هشت ساله را همه در راستای اقدامات دشمنان بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی فرهنگ مادی گری و اشرافی گری غربی اشاره کرد و عنوان داشت: وقتی سلطه فرهنگی محقق شود بقیه سلطه‌های سیاسی، اقتصادی و… هم صورت می‌گیرد.

 

وی تصریح کرد: تداوم این انقلاب و نظام به بحث تعلیم و تربیت اسلامی گره خورده است و جایی که می‌تواند این نقش آفرینی را انجام دهد، دانشگاه فرهنگیان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: تعلیم و تربیت اسلامی باید بر جان و دل جوانان و مردم حاکم شود و حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، کانون‌های مساجد، کانون‌های قرآنی نیز در این رابطه تأثیر گذار هستند اما این مأموریت خاص و ویژه بر عهده دانشگاه فرهنگیان است.

 

کد خبر 1002892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha