مبارزه با مواد مخدر مهمترین موضوع چهارمحال و بختیاری است

عباسی برنامه ریزی منسجم و هدفمند در مبارزه با مواد مخدر را مهم خواند و گفت: مبارزه با مواد مخدر مهمترین موضوع استان است زیرا سالانه هزینه های زیادی برای مدیریت این مسئله بر دستگاه های مختلف تحمیل می گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «اقبال عباسی» شامگاه (شنبه 22 آذر) در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری که در سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه های عضو این شورا به طور هماهنگ و مستمر به موضوعات مبارزه با مواد مخدر بپردازند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی منسجم و هدفمند در مبارزه با مواد مخدر را مهم خواند و افزود: مبارزه با مواد مخدر مهمترین موضوع استان است زیرا سالانه هزینه های زیادی برای مدیریت این مسئله بر دستگاه های مختلف تحمیل می گردد.

 

وی بر برخورد قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر در استان به ویژه در منطقه ۳۲ شهرکرد تأکید و اظهار کرد: باید شاهد برخوردهای محسوس در این منطقه باشیم تا حوادثی مانند شهادت مأمور نیروی انتظامی تکرار نشود.

 

عباسی با اشاره به مشکلات زیرساختی در این منطقه، تصریح کرد: شهرداری شهرکرد، شرکت آب و فاضلاب، مرکز بهداشت و شرکت گاز باید مشکلات زیرساختی و اصلاح وضعیت این منطقه را بررسی کرده و اقدام کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ارائه طرح های فرهنگی برای مناطق آلوده به مواد مخدر و زندانیان نیز باید در دستور کار مجموعه های ذیربط باشد، خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و سازمان فنی و حرفه ای باید چنین برنامه هایی را تدوین و عملی کنند.

 

کد خبر 1002939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha