کمبود دستگاه اکسیژن ساز کشور تا یک ماه آ‌ینده برطرف می شود

نمکی به مشکل کمبود دستگاه اکسیژن ساز در سطح کشور اشاره کرد و گفت: حدود ۲۰۰ اکسیژن ساز به استان ها مختلف ارسال شد و تا یکماه آینده کمبود دستگاه اکسیژن ساز نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، « سعید نمکی» امروز (۲۳ آذر) در آیین افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی استان خراسان جنوبی ظهار کرد: در اوج ظالمانه ترین تحها از ضعیف ترین و محتاج ترین بیماران ایران اسلامی حتی دارو را هم مضایقه می کنند.

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادعای امریکا که در دوران تحریم منع دارو برای بیماران نداریم کذب محض است، گفت: ما علاوه بر جنگ و تحریم اقتصادی با جنگ رسانه ای همه جانبه ای دشمن مواجه هستیم و متاسفانه برخی از نفوذی های داخلی نیز آتش بیار معرکه دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی با اشاره به اینکه امسال در اوج تحریم و با وجود ویروس کرونا بیش از 10 هزار تخت بیمارستانی افتتاح شد، افزود: در سال جاری صدها مرکز درمانی و خانه بهداشت افتتاح خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه سه دستگاه سی تی اسکن در اوج تحریم ها به خراسان جنوبی تخصیص یافت، عنوان کرد: طی روزهای آینده دستگاه سی تی اسکن به شهرستان بشرویه نیز اختصاص می یابد.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مشکل کمبود دستگاه اکسیژن ساز در سطح کشور اشاره کرد و گفت: حدود 200 اکسیژن ساز به استان ها مختلف ارسال شد و تا یکماه آینده کمبود دستگاه اکسیژن ساز نخواهیم داشت.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: چند دستگاه اکسیژن ساز نیز به استان خراسان جنوبی ارسال خواهد شد.

کد خبر 1002947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha