اجرای پویش «سلیمانی ها» با هدف کمک به محرومان در کانون «الزهرا (س)»

حضوری از راه اندازی پویش «سلیمانی ها» با هدف تامین اقلام ضروری خانواده های محروم و کم بضاعت به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: «کمک مومنانه» واژه ای نام آشنا است که در ماه های اخیر در هر گوشه ای از شهر آن را دیده و شنیده ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، افزود: در راستای این طرح خدمات بسیاری از سوی گروه های مختلف مردمی در ایام شیوع بیماری کرونا انجام شد که تداعی گر دوران هشت سال دفاع مقدس و خدمات مردم در آن روزگار بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون نیز که در سنگر دیگری از مقابله با دشمن که همان بیماری کرونا است قرار گرفته ایم، دوشادوش یکدیگر در برابر این دشمن به میدان نبرد رفته و سربلند از این نبرد بیرون می آییم، عنوان کرد: در این مدت خدمات گسترده ای از سوی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، انجام شده که از جمله آن رزمایش «کمک مومنانه» بوده است.

 

حضوری پویش «سلیمانی ها» را تداوم برنامه رزمایش «کمک مومنانه» عنوان کرد و اظهار داشت: در این پویش قرار است با همت خیران، نیکوکاران و اهالی مسجد یاری گر محرومان و خانواده های کم بضاعت در روزگار سخت و دشوار کرونایی باشیم.

 

وی به محتوای این پویش اشاره کرد و گفت: در پویش «سلیمانی ها» قرار است جهت تامین اقلام اساسی و ضروری خانواده های کم بضاعت از جمله بسته های معیشتی، وسایل گرمایشی، پوشاک و لوازم بهداشتی وارد عمل شویم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه این پویش با همکاری مرکز نیکوکاری «کوثر» و پایگاه مقاومت بسیج «الزهرا (س)» به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: نیکوکاران و اهالی مسجد می توانند جهت شرکت در این پویش، کمک های نقدی خود را به شماره 6037997950043183 واریز کنند.

 

 وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تا کنون خدمات ویژه ای در زمینه تهیه و تامین اقلام ضروری خانواده ها انجام داده است، تصریح کرد: به جز تهیه بسته های معیشتی و مواد غذایی، خدمات دیگری همچون تهیه بسته های بهداشتی، ارائه کمک های نقدی، اعطای تسهیلات و... به خانواده های کم بضاعت ارائه شده است.

 

حضوری با دعوت از خیران و اهالی مسجد برای شرکت در این پویش، اذعان کرد: دست یکایک اهالی مسجد را برای شرکت در این پویش می فشاریم و از آنها دعوت می کنیم تا با پیوستن در این راه قدمی در کمک به محرومان و خانواده های نیازمند برداشته و در اجر این کار خیر سهیم شوند.

 

کد خبر 1002955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha