بکارگیری بیش از ۹ هزار نفر روز امدادگر و نجاتگر در طرح ملی امداد و نجات زمستانه

میقانی از بکارگیری ۹ هزار و ۴۱۶ نفر روز امدادگر و نجاتگر در طرح ملی امداد و نجات زمستانه استان گلستان خبر داد.

«فرهاد میقانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح زمستانه ۹۹ استان گلستان از روز گذشته با حضور دستگاه های امدادی و خدمت رسان طرح ترافیکی زمستان ۹۹ به طور رسمی آغاز و تا (25 اسفند) ادامه دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: جمعیت هلال احمر گلستان در این طرح، با ۱۶ پایگاه امداد و نجات ثابت، ۲ پایگاه موقت و ۱۳ مرکز پاسخگویی به همراه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در مرکز استان خدمت رسانی خواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه روزانه در این طرح ۱۰۶ نفر امدادگر و نجاتگر در طول ۹۱  روز فعالیت خواهند کرد، اظهارداشت: در   اجرای طرح زمستانه، در مجموع ۹ هزار و ۴۱۶ نفر روز بکارگیری می شوند.

 

میقانی ادامه داد: در این ایام ۱۰ دستگاه خودرو تجهیزات نجات، ۲۰ دستگاه آمبولانس و ۱۳ دستگاه خودرو کمک دار، یک خودرو ارتباطات و  یک فروند بالگرد، یک دستگاه خودرو آرگو (آبی و خاکی)، یک قایق در پایگاه ساحلی و یک پایگاه آنست با دو قلاده سگ وظیفه امدادرسانی در طول طرح امداد و نجات زمستانه را بر عهده دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در طرح زمستانه بسته های غذایی ۲۴ ساعته و ۱۵ محل اسکان اضطراری در پایگاه های سطح استان‌ و ۱۰ شعبه و دو دفتر نمایندگی هلال احمر پیش بینی شده است.

 

کد خبر 1002993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha