انهدام شبکه ارتشا و قاچاق سوخت در ایرانشهر

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر از بازداشت تعدادی از کارکنان ادارات فرمانداری و صمت و شرکت نفت شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر خبر از بازداشت تعدادی از کارکنان ادارات فرمانداری و صمت و شرکت نفت شهرستان ایرانشهر داد.

در این اقدام که شناسایی و رصد اطلاعاتی ان توسط اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر صورت گرفت در یک اقدام هماهنگ با ۴ حوزه قضایی فلاورجان و سراوان و زاهدان و چابهار سایر متهمین این شبکه بازداشت  شدند.

محور فعالیت این شبکه سوخت کوره های اجر پزی بود که با ایجاد رانت و پرداخت رشوه توسط سر شبکه به کارکنان ادارات . سوخت کوره های اجر پزی که غیر فعال بوده تادییه سوخت صادر می کردند و پس از تبدیل ان به قیر اقدام به قاچاق و فروش ازاد ان می کردند.

سابقا نیز تعدادی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر و پیمانکاران تابعه این دانشگاه به دلیل اتهامات مالی توسط سازمان اطلاعات سپاه بازداشت شده بودند که این پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به مرکز استان ارسال شد.

همچنین سعید راشکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: طبق فرمایشات حضرت آیت‌الله ریسی که با فساد در هر مرتبه و جایگاهی باید برخورد گردد که بلافاصله پس  از تشکیل پرونده قضایی به سرعت به این جرایم رسیدگی گردید و هنوز منتهی به کیفر خواست نشده است

وی از تلاش های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج در سازمان اطلاعات سپاه و اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1003011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha