۲۰ بهمن آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی داستانک «قرآن و عترت»

رعیت گفت: علاقمندان برای شرکت در جشنواره ملی داستانک «قرآن و عترت» تا ۲۰ بهمن فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد رعیت» صبح امروز (یکشنبه 23 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی داستانک «قرآن و عترت» به میزبانی استان گلستان برگزار می شود و  این میزبانی به واسطه پیشنهاده گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بود.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  ادامه داد: این جشنواره با همکاری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی و قرآنی کوثر گرگان برگزار می شود.

 

رعیت بیان کرد: رونمایی از پوستر و کارهای مقدماتی برگزاری این جشنواره از جمله اطلاع رسانی اتفاق افتاده است و امیدواریم که مورد استقبال هنرمندان و داستان نویسان قرار گیرد.

 

وی بابیان اینکه در این جشنواره به  موضوع ترویج مفاهیم پیرامون وحدت اسلامی اهتمام شده است، ابراز داشت: این جشنواره در سه موضوع مفاهیم و آموزه هایی قرآن و احادیث ائمه اطهار(علیه السلام)، داستان های قرآنی و اهل البیت (علیه السلام) و شیوه سبک زندگی پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) و اهل البیت (علیه السلام) و بخش ویژه جشنواره وحدت اسلامی از منظر قرآن  در نظر گرفته شده است.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  بیان کرد: این جشنواره یک رخداد ملی است و مهلت ارسال آثار تا 20 بهمن سالجاری در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1003028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha