آذربایجان غربی موفق به کسب مقام سوم کشوری چالش «به وقت ورزش» شد

ندا اسماعیلی گفت: آذربایجان غربی با توجه به استقبال مردم از چالش «به وقت ورزش» موفق به کسب مقام سوم کشوری شد.

«ندا اسماعیلی» در گفت و تو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: چالش « به وقت ورزش» در ایام کرونایی برا تشویق مردم به ورزش های همگانی برگزار شد که شهرستان ماکو توانست مقام نخست را در سطح استان به خود اختصاص دهد.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو افزود:در این چالش ارومیه و سلماس به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث تعطیل شدن ورزش های همگانی شد، تصریح کرد: استقبال شایسته مردم از این چالش و اعضای هیات ورزش‌های همگانی ماکو و استان، باعث شد تا آذربایجان غربی موفق به کسب مقام سوم کشوری در این چالش شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ماکو اضافه کرد: لیست آسیب دیدگان از کرونا برای واحدهای تابعه از جمله باشگاه های فعال بخش خصوصی و دولتی به صورت چندین مرحله به اداره کل تابعه ارسال شده است ومتقاضیان استفاده از تسهیلات مربوط به این طرح می توانند با ثبت نام در سامانه وزارت ورزش و جوانان و سامانه کارای وزارت کار نیز برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

گفتنی است، برپایی پویش های مختلف از جمله «پویش در خانه بمانیم» ، « پویش آماده باش ۱ و ۲»، « چالش به وقت ورزش» ، «چالش طناب زنی کودکان» ،  «چالش زنجیره ایروبیک در خانه» ، صعودها و همایش های کوهپیمایی با رعایت مقررات بهداشتی و با شیوه نامه های جدید به مبارزه با تنبلی پرداخته و زمینه های گسترش ورزش سالم و مفید را در روز های سخت همه‌گیری این ویروس فراهم کردند.

کد خبر 1003071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha