مسابقه «شنبه های با کتاب» در روستای افین برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری با بیان اینکه مسابقه «شنبه های با کتاب» در راستای طرح ملی فهما در این کانون برگزار می شود، گفت: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری است.

«غلامعباس انوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین سال 96 تاسیس شده است و اکنون ۱۷۰ نفر در این کانون فعال هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی شهید مطهری روستای افین با بیان اینکه در سامانه بچه های مسجد، این کانون سه هزار امتیاز کسب کرده است، گفت: در زمینه طرح فهما برنامه های مختلفی از جمله طرح ضدعفونی مسجد و محله در دستور کار این کانون قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای طرح فهما مسابقه کتابخوانی «شنبه های با کتاب» در این کانون اجرایی می شود، افزود: در راستای اجرای این طرح شنبه ها یک کتاب مفید و خوب به اعضای کانون معرفی و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می شود.

 

انوری در ادامه بیان کرد: در راستای طرح فهما برنامه های دیگری از جمله حلقه صالحین، محفل انس با قرآن کریم و مسابقات ورزشی توسط کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین برگزار می شود و اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطری روستای افین در پایان به بحث توزیع بسته بهداشتی و گوشت قرمز گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری ۱۰۰بسته بهداشتی و ۲۵۰ بسته گوشت قرمز را از ابتدای سال جاری تاکنون در بین نیازمندان روستای افین توزیع کرده است و بحث کمک به ایتام نیز در دستور کار این کانون قرار دارد.

 

 

کد خبر 1003113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha