استقرار نیروهای انتظامی در ۳۱ نقطه جاده ای استان زنجان

سردار جهانبخش از اجرای طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس راه زنجان تا ۲۳ اسفندماه امسال خبر داد و گفت: در این طرح ۴۰۰ تن از نیروهای انتظامی در ۳۱ نقطه جاده ای مستقر می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده انتظامی استان زنجان در مراسم آغاز طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس راه زنجان اظهار کرد: یکی از راه های کاهش تصادفات جاده ای و خسارات مالی، کنترل و نظارت مستمر پلیس راه بر مسیرهای ارتباطی است.

 

سردار رحیم جهانبخش با یادآوری اینکه هراندازه ایمنی در جاده ها، بیشتر رعایت شود تعداد تلفات و میزان خسارت ها کاهش می یابد، ادامه داد: در طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی ۴۰۰ تن از نیروهای انتظامی در ۳۱ نقطه جاده ای استان زنجان مستقر می شوند.

 

وی یکی از اهداف اجرای این طرح را ارتقا ایمنی و امنیت مسیرهای ارتباطی خواند و گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد فوتی های تصادفات جاده ای ۲۲ درصد کاهش داشته است.

 

جهانبخش با یادآوری اینکه در هشت ماهه نخست امسال تعداد کشته شدگان این سوانح ۵۰ نفر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کمتر بوده است، افزود: در هفت ماهه امسال ۱۰ درصد کاهش تلفات جاده ای در سطح استان زنجان داشتیم.

 

به گفته فرمانده انتظامی استان زنجان،در محورهای فرعی استان تعداد قربانیان تصادفات رانندگی ۲ برابر مسیرهای اصلی است.

 

وی بر ضرورت تقویت زیرساخت ها و مدیریت بر این جاده ها تاکید کرد و گفت: آمارها نشان می دهند از ابتدای امسال تاکنون تعداد کشته شدگان سوانح جاده ای 24 نفر بیشتر از مدت مشابه در سال گذشته بوده است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طرح انتظامی و ترافیکی زمستانی پلیس راه با همکاری دستگاه‌های امداد و خدمات‌رسان از ۲۳ آذرماه آغاز و تا ۲۳ اسفند ماه سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1003135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha