محرومیت زدایی مهمترین شاخصه شکل گیری قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی استان البرز است

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: محرومیت زدایی مهمترین شاخصه شکل گیری قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی استان البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حجت الاسلام ولایی برحق» در آیین تشکیل قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی استان البرز که یکشنبه ۲۳ آذر به صورت وبینار برگزار شد گفت: هدف از شکل گیری قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی در استان البرز انسجام و تمرکز بهتر به منظور ارائه خدمات رسانی به آحاد مردم به ویژه افراد آسیب دیده از جریان کرونا است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: هم افزایی و هم اندیشی همچنین بهره مندی از تمامی ظرفیت های استانی به منظور رفع محرومیت زدایی از جامعه مهمترین شاخصه شکل گیری قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی در استان البرز است. 

 

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی البرز هماهنگ کننده برپایی هشتمین آیین مواسات و همدلی است تا در قالب اجرای این طرح با جذب مخاطب حداکثری نسبت به تحقق این طرح تلاش شود.

 

حجت الاسلام ولایی برحق با اشاره به اهمیت اجرای طرح بیان ‌کرد: استغاثه به منجی عالم بشریت به صورت برپایی ندبه خوانی دسته جمعی‌به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این دوره از رزمایش مواسات و همدلی به مدت ۱۴ روز و با محوریت گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می گردد.

 

 

کد خبر 1003136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha