لزوم حمایت مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات پست ۴۰۰ کیلوولت برق خرامه

زراعت پیشه گفت: برای رفع مشکلات پست ۴۰۰ کیلوولت برق خرامه، به همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین منابع مالی نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جلال زراعت پیشه»، امروز (یکشنبه 23 آذر) در دیدار با نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستاوردهای استان فارس در سالهای اخیر در زمینه سخت افزاری و نرم‌افزاری صنعت برق قابل توجه بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز ادامه داد: شرکت توزیع برق شیراز نیز در تامین زیرساخت‌های برق رشد قابل توجه داشته است و برای تداوم آن به تزریق به موقع منابع مالی نیاز دارد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات پست ۴۰۰ کیلوولت برق خرامه، به همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تامین منابع مالی نیاز داریم.

زراعت پیشه با تاکید بر ایجاد زیرساخت برای رفع مشکلات تامین برق شهرک‌های صنعتی بیان کرد: اعتبارات تخصیص یافته به زیرساخت‌ها عمدتا کمتر از حجم کار مورد تقاضا است و احداث یک خط ۲۰ کیلوولت برای شهرک صنعتی سروستان در سالهای گذشته پاسخگوی نیاز آنها در طولانی مدت نبود و بهترین راه، احداث پست و خط ۶۶ کیلوولت در این منطقه و سایر شهرک های صنعتی است.

وی تصریح کرد: برای سرعت گرفتن برقی شدن چاه‌های کشاورزی، وزارت نفت باید قبل از اجرای طرح، اعتبار مد نظر را پرداخت کند.

کد خبر 1003144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha