بازدید فرماندار ورامین از روند اجرای محدودیت‌های کرونایی

فرماندار ورامین با حضور در مناطق مختلف شهرستان از روند اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در حوزه اصناف بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،در چهارمین هفته از اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی، فرماندار ورامین با حضور در مناطق مختلف شهرستان از روند اجرای این طرح در حوزه اصناف بازدید کرد.
حسین کاغذلو فرماندار ورامین در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط شیوع ویروس کرونا در ورامین همچون اغلب مناطق استان تهران نارنجی است و بر اساس این وضعیت، محدودیت‌های هوشمند در حوزه فعالیت مشاغل، ورود و خروج خودروهایی بومی و غیربومی، محدودیت ساعات فعالیت اصناف و تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد در این شهرستان اجرا می‌شود.
کاغذلو افزود: همزمان با آغاز اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز با استفاده از ظرفیت بسیج، سپاه پاسداران و شبکه بهداشت در مناطق مختلف ورامین آغاز شد تا در سایه این طرح مهم، ضمن جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، مبتلایان به ویروس کرونا شناسایی و از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، دستگیری شود.
وی اظهار کرد: در بررسی میدانی از وضعیت فعالیت اصناف، بیش از 80 درصد از مشاغل مجاز نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کرده‌اند و آن دسته از مشاغلی که نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سقف فعالیت تا ساعت 20 اقدام نکرده‌اند، از سوی بازرسان شبکه بهداشت، اتاق اصناف و اداره صمت، تذکرات لازم را دریافت کردند.
وی از پلمب 125 واحد صنفی متخلف که به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل نکرده‌اند در طول اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی خبر داد.
این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن روزهای پایان پائیز و فرارسیدن شب یلدا گفت: سعی و تلاش ده ماهه کادر درمانی، مسوولان و همراهی مردم به کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از این بیماری است پس بهتر است که برای حفظ سلامتی خود و دیگران، شب یلدای امسال دور از دورهمی‌های مرسوم هر ساله برگزار شود تا این جمع خانوادگی، به از دست دادن عزیزی همراه نشود.
فرماندار ورامین اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا، محدودیت‌های رفت و آمد در شب یلدا از ساعت 18 اعمال می‌شود.
وی گفت: هم اکنون طرح محدودیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان ورامین در محدوده سه راهی چرمشهر – حسن آباد اجرا می‌شود.

کد خبر 1003151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha