وجود ۳۴۹ خانه ورزش روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تا کنون ۳۲۷ خانه ورزش روستایی در استان احداث شده که تا پایان سال به ۳۴۹ مورد خواهد رسید .

«ادهم کرد زابلی»  در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: تا پایان سال 22 خانه ورزش روستایی در استان احداث می شود و تعداد خانه های ورزش استان به 349 مورد خواهد رسید.                        

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین  144 زمین چمن مصنوعی در سطح استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شده است و تا پایان سال 11 مورد دیگر آماده بهره برداری می شود  و 5 زمین چمن مصنوعی  هم توسط منطقه آزاد چابهار در سه شهرستان چابهار، کنارک و دشتیاری ایجاد خواهد شد.                                   

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر سرانه ورزش استان برای هر نفر 53 سانتی متر است و 460000 نفر ورزشکار سازمان یافته در سال گذشته داشته ایم که این رقم در سال 99 تعداد 8000 نفر ورزشکار است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: سالن چند منظوره سفیدابه نیازمند تعمیر و تجهیز  امکاناتی شامل (برق، روشنایی سالن، شیشه، رنگ امیزی دیواره ها و تعمیر کفپوش) است که این مهم در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت. 

کد خبر 1003152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha