کاهش تصادفات جرحی و فوتی نسبت به سال گذشته

مهدیان نسب، از کاهش کاهش تصادفات جرحی و فوتی در استان خبر داد و گفت: امسال تصادفات جرحی و فوتی به ترتیب ۴۹ و ۲۹ درصد کاهش یافته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سردار«حاجی‌محمد مهدیان نسب»، در رزمایش ترافیکی طرح زمستانی لرستان اظهار داشت: طرح زمستانی و تابستانی ترافیکی همه ساله به همت دستگاه‌های اجرایی استان با موفقیت اجرا می شود.

 

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه جاده‌های لرستان متفاوت تر از سایر مناطق است و باید اقدامات منسجم تری برای کاهش تصادفات انجام شود، ادامه داد: در سایه تعاملات خوبی که در این زمینه وجود دارد، اقدامات لازم برای کاهش تلفات جاده ای صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه حوادث جاده ای، جبران ناپذیر و یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است، عنوان داشت: برای کاهش آن از تمامی ظرفیت ها باید استفاده کرد.

 

مهدیان نسب از کاهش تصادفات در لرستان خبر داد و گفت: تصادفات جرحی و فوتی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۹ و ۲۹ درصد در استان کاهش یافته است.

 

بیان کرد: ۷۵۰ نفر نیرو در ۲۱ روز گذشته مسئول کنترل رفت و آمد در محدودیت های کرونایی بوده اند.

 

وی تقویت منابع انسانی نیروی انتظامی را در اولویت دانست و خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۲۹۰ نفر در سطوح مختلف انتظامی لرستان جذب شده است.

 

فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: ۷۵ دستگاه به ناوگان خودروی انتظامی لرستان نیز اضافه شده است که تا پایان امسال ۵۰ دستگاه دیگر افزوده خواهد شد.

کد خبر 1003155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha