ارائه ۲۵ هزار خدمات غیرحضوری به ایثارگران طی ۹ ماهه گذشته سال جاری

رستمیان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به ایثارگران گفت: ۲۵ هزار خدمات غیرحضوری به ایثارگران طی ۹ ماهه گذشته سال جاری ارائه شد.

« سلیمان رستمیان » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند ارائه خدمات به ایثارگران گفت: طی 9 ماهه گذشت سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا 25 هزار خدمات غیرحضوری به ایثارگران ارائه شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: خدمت رسانی در قالب تحقق دولت الکترونیک با هدف تقویت زیرساخت های لازم به ایثاگران در قالب پاسخ گویی به سامانه تلفنی ۱۶۱۶، همچنین دیگر خطوط تلفنی و خدمات الکترونیکی به واسطه سایت ایثار و پیشخوان دولت از دیگر برنامه های انجام شده است.

 

وی با اشاره به ۱۰ هزار تماس تلفنی که به صورت روزانه با هدف احوالپرسی از ایثارگران بیان کرد: به منظور تکریم خانواده شهداء و ایثارگران روزانه ۱۰ هزار تماس تلفنی در قالب طرح سپاس انجام می شود. 

 

به گفته رستمیان خانواده شهداء و ایثارگران به عنوان سرمایه های کشور و بخشی از هویت انقلاب اسلامی هستند که باید با تکریم و توجه به مطالبات آنان قدرشناس از خودگذشتگی آن ها بود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: روند پاسخگویی غیرحضوری به ایثارگران همچنان با توجه به شرایط کرونا ادامه دارد. 

 

 

کد خبر 1003169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha