مشارکت آستان مقدس حسینی با کتاب‌هایی درباره«شکست داعش» در نمایشگاه بین المللی عراق

آستان مقدس امام حسین(ع) با ۴۵۰ عنوان کتاب متنوع از جمله کتاب هایی درباره شکست داعش در هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب عراق شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، آستان مقدس امام حسین(ع) در هشتمین دوره فعالیت های نمایشگاه بین المللی کتاب عراق که همزمان با فعالیت های بغداد پایتخت فرهنگ عربی از روز چهارشنبه 19 آذر 1399 مطابق با نهم دسامبر 2020  میلادی آغاز شده است و تا 28 آذر 1399 مطابق با 18 دسامبر 2020 میلادی ادامه دارد، شرکت کرده است.

 

«علی مامیثه» مسئول شعبه نمایشگاه‌ها متعلق به بخش فعالیت های عمومی در آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: این مشارکت بر ارایه محصولات آستان حسینی و عرضه آنها دربرابر همه بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در این نمایشگاه متمرکز شده است.

 

مامیثه افزود: غرفه آستان حسینی با 450 عنوان کتاب در 12 بخش حضور مهم و برجسته ای در این نمایشگاه دارد.

 

وی ادامه داد: همزمان با سالروز شکست عناصر گروهک داعش و اعلام پیروزی نیروهای عراق، دو عنوان کتاب درباره قهرمانی ها و جانفشانی های شهدای عراق در این غرفه عرضه شد. این دو کتاب از قهرمانی های شهدای عراق هنگام نبردهای افتخارآمیز و آزاد سازی عراق پس از فتوای دفاع کفایی آیت الله «سید علی سیستانی» مرجعیت عالیقدر شیعیان سخن می گوید.

 

شعبه نمایشگاه ها یکی از شعبه های فعالیت‌های عمومی در آستان مقدس حسینی است که وظیفه برپایی نمایشگاه های کتاب و نشریه های دوره ای در مناسبت های اسلامی و ملی در آستان حسینی را برعهده دارد. فعالیت های آن به استان های عراق محدود نمی شود، بلکه این فعالیت ها تا خارج از عراق مانند هند، پاکستان، ایران، لبنان و سایر کشورها کشیده شده است.

کد خبر 1003183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha