۱۴۴ وبینار تخصصی و کارگاه آموزشی در هفته پژوهش برگزار می شود

ملاکی با اشاره به برگزاری ۱۴۴ وبینار تخصصی و کارگاه آموزشی در هفته پژوهش عنوان کرد: وبینار تخصصی گروه تحقیق و پژوهش استان در روز چهارشنبه مورخ ۲۶ آذرماه با عنوان روش‌شناسی در پژوهش‌های کاربردی ویژه کارشناسان محترم پژوهش برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد ملاکی» امروز(۲۳ آذر) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته پژوهش بر گسترش رویکرد پژوهش محور در سطح مدارس استان تاکید کرد و گفت: امسال بالاترین آمار دانش آموزان برگزیده کشوری در حوزه پژوهش و فناوری به استان خراسان رضوی با ۱۱ دانش آموز در قالب پنج تیم اختصاص یافت.

 

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به شعار هفته پژوهش "مدرسه پژوهش محور، معلم پژوهنده، دانش آموز پرسشگر" اظهار داشت: امسال باتوجه به شرایط کرونایی موجود مراسمات هفته پژوهش و فناوری به صورت مجازی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برگزاری ۱۴۴ وبینار تخصصی و کارگاه آموزشی در هفته پژوهش عنوان کرد: وبینار تخصصی گروه تحقیق و پژوهش استان در روز چهارشنبه مورخ ۲۶ آذرماه با عنوان روش‌شناسی در پژوهش‌های کاربردی ویژه کارشناسان محترم پژوهش برگزار می‌گردد.

 

ملاکی اظهارکرد: گروه تحقیق و پژوهش با همکاری اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، در راستای فعالیت های هفته پژوهش و فناوری ۱۳۹۹ اقدام به برگزاری دوره های آموزشی مجازی ویژه پرسنل اداری و آموزشی استان نموده است.

 

رئیس گروه تحقیق و پژوهش آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: دوره تخصصی مدیریت پروژه محور به مدت چهار ساعت ویژه پرسنل اداری و دوره بررسی روش های نوین اقدام پژوهی به مدت ۱۲ ساعت ویژه همکاران آموزشی استان در ایام هفته پژوهش و فناوری برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به افتتاح رادیو پژوهش در هفته پژوهش و فناوری تصریح کرد: گروه تحقیق و پژوهش استان در این راستا به تولید پادکست های مبتنی بر رساله ها و پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد همکاران می پردازد.

کد خبر 1003189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha