طراحی و ساخت تندیسی از شهداء سلامت به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های آنان

خستو با اشاره به اهمیت جایگاه شهداء سلامت به عنوان مدافعان خط مقدم مقابله با کرونا گفت: طراحی و ساخت تندیسی از شهداء سلامت به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های آنان با همت مدیریت شهری کرج انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رحیم خستو» در صحن علنی نشست شورای اسلامی شهر کرج که یکشنبه ۲۳ آذر برگزار شد گفت: طراحی و ساخت تندیس پرستار و نصب آن به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) انجام می شود. 

 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: نصب المان شهداء سلامت به پاس ایثارگری های شهداء مدافع سلامت در شهر کرج یکی از دستورالعمل هایی است که مدیریت شهری با توجه به اهمیت آن می تواند نسبت به اجرای آن اقدام کند. 

 

به گفته خستو مدافعان سلامت در صف مقدم مقابله با شیوع بیماری کرونا قرار گرفتند و از جان و دل در برابر این بیماری با هدف حفظ سلامتی شهروندان تلاش کردند از این رو متولیان فرهنگی شهری این فرض را بر خود واجب می دانند تا همواره قدردانی زحمات این عزیزان باشند.

 

وی با اشاره به اهمیت مقوله فرهنگ بیان کرد: یکی از مسائلی که فرهنگ همواره با آن مواجه بوده است بی توجهی متولیان اجرایی است آنچنان که به راحتی در خصوص آن تصمیم می گیرند و امروز شاهد خلاء جدی آن در شهرها هستیم. 

 

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای دوره پنجم اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: پروژه های فرهنگی شهر در حوزه فضای سبز به ویژه پارک اقوان با ایران کوچک با کندی پبشرفت طرح روبه رو است که جا دارد سازمان سیما و منظر با تمرکز بر این پروژه مهم خود را ملزم به اجرای آن بداند.

 

کد خبر 1003253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha