نصب هفت دوربین در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شیراز

دودمان گفت: با هدف ارتقای پروژه هوشمندسازی، هفت دوربین در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شیراز تا پایان هفته جاری نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (یکشنبه 23 آذر) در پنجاهمین جلسه کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تا کنون موفق به سرانجام رساندن 50 کیلومتر فیبر نوری در شهر شیراز بوده ایم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای شهر شیراز افزود: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات از آغاز مسیر 25 کیلومتری این پروژه خبر داده است.

وی اضافه کرد: در خصوص پیشرفت پروژه هوشمندسازی مراكز تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های كشاورزی  نیز هفت دوربین در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شیراز تا پایان هفته جاری نصب خواهد شد.

دودمان تاکید کرد: اعضای کمیسیون هوشمندسازی با هدف نظارت بر قیمت و کنترل قیمت ها در میدان تره بار شیراز برای افزوده شدن بخش نرخ ‌نامه روزانه در تابلو نرخ‌ نامه‌ها، هفته آینده از میدان تره بار بازدید خواهند کرد.

وی اعلام کرد: تاریخ برگزاری مناقصه پروژه پاركینگ هوشمند که از دیگر طرح های حوزه هوشمندسازی به شمار می رود، پایان سال جاری است و تا کنون در این طرح پیشرفت خوبی در شیراز حاصل شده است.

کد خبر 1003263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha