اعطای ۹۹ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در گلستان

بی باک از ثبت نام ۱۱ هزار و ۳۲۸ کارفرمای گلستانی برای دریافت تسهیلات در سامانه کارا خبر داد و گفت: تاکنون ۹۹ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «موسی بی باک» شامگاه امروز(یکشنبه 21 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: صاحبان مشاغل گردشگری تا پایان آذرماه فرصت دارند از سامانه کارا در بخش تسهیلات کرونا نسبت به ثبت درخواست تسهیلات خود اقدام کنند.

 

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: بانک ها پس از ثبت نام مشاغل این درخواست ها را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت واجد شرایط بودن این مشاغل، تسهیلات مربوطه به آنها پرداخت می شود.

 

بی باک بیان کرد: برای سایر رسته ها تا انتهای  مهر ماه ثبت نام در نظر گرفته شده بود و این مدت زمانی تمدید نشده است.

 

وی افزود: 11 هزار و 328 کارفرما برای دریافت تسهیلات کرونایی در سامانه کارا ثبت نام کردند که از این میزان هفت هزار و 650 نفر توانستند تسهیلات مربوط به مشاغل آسیب دیده از کرونا را دریافت کنند.

 

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بیان کرد: تاکنون 99 میلیارد تومان این مشاغل از تسهیلات کرونا برخوردار شدند.

 

بی باک بیان کرد: طرح حمایت یارانه دستمزد یکی دیگر از بسته های حمایتی ما از بنگاه های اقتصادی و واحدهای تولیدی به شمار می رود و در این طرح 30 درصد حقوق نیروهایی که بنگاه های اقتصادی جدید جذب کردند از سوی دولت پرداخت می شود و در یک ماه و 15 روز گذشته از اجرای این طرح 600 نفر از این تسهیلات بهره مند شدند.

 

کد خبر 1003284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha