پیش بینی دمای منفی ۲ درجه سانتیگراد در گرگان

قرنجیک بابیان اینکه دمای شب گذشته در گرگان منفی چهار درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است، گفت: پیش بینی می شود دمای شبانه گرگان به منفی دو درجه سانتیگراد برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «اراز محمد قرنجیک» شامگاه امروز(یکشنبه 23 آذر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس الگوهای هواشناسی تا روز چهارشنبه (26 آذر) دمای هوای استان گلستان پایدار خواهد بود.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: همچنین پیش بینی می شود که تا اواسط هفته دمای هوای استان 10 درجه سانتیگراد افزایش پیدا کند.

 

قرنجیک بیان کرد: از روز چهارشنبه سامانه کم فشاری وارد استان می شود که پیامد آن وزش باد و بادهای موقتی  است اما از روز پنجشنبه (27 آذر) با ورود سامانه بارشی در استان شاهد بارش باران خواهیم بود.

 

وی بابیان اینکه دمای شب گذشته در گرگان منفی چهار درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است، گفت: پیش بینی می شود دمای شبانه گرگان به منفی دو درجه سانتگراد برسد.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز داشت: در روز گذشته بیشترین دمای هوا در استان مربوط به شهرستان کلاله بود و ایستگاه های هواشناسی در این شهرستان دمای 14 درجه سانتیگراد را گزارش کردند.

کد خبر 1003286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha