مسابقه کتابخوانی «زیباترین شکیب» همزمان با میلاد حضرت زینب (س) در همدان برگزار می شود

جان جان گفت: با هدف آشنایی شخصیت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری(س) مسابقه کتابخوانی «زیباترین شکیب» در همدان برگزار می شود.

«مریم جان‌جان»  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان ،ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی در جبهه سلامت گفت:  مسابقه کتابخوانی «زیباترین شکیب» ویژه بانوان پرستار در آستانه میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستارب ا هدف آشنایی با شخصیت بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری(س) برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: این مسابقه برگرفته از کتاب «حضرت زینب(س) نائبه الامام» نوشته محمدرضا شریفی می باشد که علاقه مندان می توانند فایل کتاب مورد نظر را از سایت مدیریت استان به نشانی

Hamadan.whc.ir دانلود و دریافت کنند.

 

جان‌جان با اشاره به اینکه به ۳ فرد برگزیده مسابقه جوایز نفیسی اهدا می شود، عنوان کرد: ۱۰ سؤال چهارگزینه ای از متن کتاب تهیه خواهد شد که در روز ۲۴ آذرماه در سایت مدیریت استان بارگذاری می‌شود و شرکت کنندگان می توانند در روز ۲۹ و ۳۰ آذر ماه امسال پاسخنامه‌های خود را به نشانی اینترنتی hamedan@whc.ir ارسال کنند.

 

وی با اشاره به فراخوان طلاب جهادی، گفت: طلاب با فعالیت‌های جهادی در حوزه های فرهنگی، بهداشتی و حمایتی در خدمت جامعه هستند و همگام با کادر درمان در بخش های مختلف تولید و توزیع ماسک، تدفین و تغسیل اموات کرونایی، تولید و توزیع بسته های های بهداشتی، کمک های مومنانه و مراقبت از بیماران حضور فعالی دارند.

 

وی با اشاره به حضور ۲۰ خواهر طلبه در بیمارستان‌های همدان برای همکاری با کادر درمان، گفت: آیین غسل و کفن جان ‌باختگان کرونا یکی از مهمترین دغدغه‌های علما و مردم است که طلاب در این راستا نقش مهمی را برعهده دارند.

کد خبر 1003297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha