برگزاری ویژه برنامه های مختلف در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

معاون فرهنگی شهردار تبریز گفت: ۵۶ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در مناطق ۱۰ گانه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «احمد حمیدی» در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی تحت عنوان "عقیق سلیمانی" به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی شهردار تبریز ادامه داد: بر این اساس، طی روزهای گذشته فراخوان پوستر و تصویرسازی "از قاسم تا محسن" در بیت امام جمعه تبریز رونمایی شد که طی یک هفته ۱۲۷ اثر ارسال شده و قرار است تا آثار برتر در یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: کتاب عقیق سلیمانی با راهنمایی حجت السلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، در سه بخش ویژگی‌های ولایتمداری، مکتب سردار و تصاویر و مستندات در مراحل پایانی قرار دارد که اکنون در حال کسب مجوز برای چاپ آن هستیم تا برای روز هشتم دی رونمایی شود.

حجت الاسلام حمیدی افزود: پویشی با عنوان "دلتنگ سردار" که شامل دلنوشته‌های کودکان به شهید سلیمانی است، در سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود؛ هم‌چنین طبق روال هر هفته که یک کتاب در هر منطقه معرفی می‌کنیم، در هفته سالگرد شهادت سردار نیز کتاب‌هایی در مورد این شهید عزیز معرفی خواهیم کرد.

وی از تهیه و توزیع ویژه نامه برای ایام سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این ویژه نامه با موضوع وصیت‌نامه سردار تا قبل از دی تکمیل شده و در سطح شهر توزیع خواهد شد.

حمیدی ادامه داد: از ۱۳ تا ۱۸ دی ماه، تکیه عقیق سلیمانی شامل اشعار و ادعیه و کلیپ‌هایی در خصوص سپهبد حاج قاسم سلیمانی در صفحات مختلف ملی و شبکه استانی پخش می‌شود.

کد خبر 1003306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha