سرمای شدید در راه خراسان جنوبی/ ۶۴۸ تیم امدادی در آماده باش

میرجلیلی نسبت به سرمای شدید در خراسان جنوبی هشدار داد وگفت: ۶۴۸ تیم امدادی و عملیاتی استان در حالت آماده باش قرار گرفتند.

«سید ابوالحسن میرجلیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: دمای هوا در روزهای آینده خراسان جنوبی بین پنج تا ۱۰ درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه روند کاهشی دمای هوا در خراسان جنوبی ادامه دارد، گفت: برای جلوگیری از خسارت های احتمالی ۶۴۸ تیم امدادی و عملیاتی شامل نیروهای هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری، پلیس، فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها با دستور استاندار خراسان جنوبی به حالت آماده باش قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه سرما و یخبندان تا روز پنجشنبه هفته جاری در استان ادامه خواهند داشت، گفت: از کشاورزان و گلخانه داران می خواهیم در این مدت نکات ایمنی را در راستای کاهش خسارت های احتمالی مورد توجه قرار دهند.

 

میرجلیلی در ادامه با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی خراسان جنوبی نسبت به سرمای شدید، خاطرنشان کرد: دمای هوا در شهرستان های بیرجند، سربیشه، بشرویه، خوسف، زیرکوه، سرایان، طبس، فردوس و قاین کاهش بیشتری خواهد داشت.

کد خبر 1003314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha