ضرورت اقناع جامعه برای پرهیز از عادی انگاری زندگی در شرایط کرونایی

به گفته مرادی‌نافچی، در شرایط کرونایی امروز آگاهی بخشی و اقناع جامعه برای پرهیز از عادی‌انگاری زندگی در شرایط کرونایی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان عصر یکشنبه در جلسه سازمان‌های مردم نهاد زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت های استان زنجان، حمایت، بسترسازی و بهره‌گیری از تشکل‌های مردم نهاد است.

 

خدابخش مرادی نافچی با یادآوری اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری با سازمان‌های مردم نهاد هستند، افزود: لازم است تا دستگاه های اجرایی اهم اقداماتی که با سازمان های مردم نهاد انجام داده اند را به صورت مستند ارائه دهند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در ادامه به روند نزولی مبتلایان به ویروس کرونا در استان را متذکر شد و گفت: در حال حاضر طرح شهید سلیمانی نیز با هدف قطع زنجیره انتقال اجرا می شود.

 

وی با یادآوری اینکه کمک های انجام شده به آسیب دیدگان کرونایی توسط دستگاه های اجرایی سامانه ای شود، خاطرنشان کرد: یکی از ضروریات فعلی جامعه در شرایط کرونایی کنونی جلب و جذب کمک‌های مردم برای حمایت آسیب‌دیدگان است.

 

به گفته این مقام مسئول، در شرایط کرونایی امروز آگاهی بخشی و اقناع جامعه برای پرهیز از عادی‌انگاری زندگی در شرایط کرونایی است.

 

مرادی نافچی خاطرنشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد یک فرصت هستند که حمایت و بهره‌گیری از این ظرفیت منجر به توسعه استان می‌شود.

 

کد خبر 1003318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha