محدودیت های کرونایی در شب یلدا از ساعت ۱۸ اعمال می شود

مرادی با اشاره به محدودیت های کرونایی شب یلدا گفت: بهتر است تا خانواده ها بخشی از هزینه‌های شب یلدا را به آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه قرارگاه کرونای استان زنجان اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی کرونا با هدف پیگیری جدی مصوبات ستاد و قرارگاه ملی و استانی تشکیل شده است.

 

خدابخش مرادی بر ضرورت مدیریت خدمات سالمندان در دوران کرونا تاکید کرد و یادآور شد: اقدامات اعضای قرارگاه در خصوص ارائه خدمات به سالمندان رصد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه به دلیل وضعیت ویروس کرونا مدارس بازگشایی نخواهد شد، ادامه داد: تعداد دانش‌آموزانی که به اینترنت دسترسی ندارند بسیار کم است که برای این دانش آموزان کلاس های درس حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی تشکیل خواهد شد.

 

مرادی همچنین به مشکلات مربوط به داروی انسولین در استان اشاره کرد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری جمعیت هلال احمر این مشکل را حل کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان همچنین در خصوص داروهای بیماران خاص نیز تاکید کرد: این داروها نیز بایستی با دستورالعمل مشخص و ساماندهی شده در اختیار بیماران قرار گیرد.

 

وی به سبک زندگی کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم اشاره کرد و گفت: شب یلدا یکی از رسوم ایرانی ها برای دورهمی در بلندترین شب سال است که شرایط حاکم برجامعه امکان این دورهمی را به ما نمی دهد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان  با اشاره به اینکه درصد بالایی از فوتی‌های استان زنجان را سالمندان تشکیل می دهند، گفت: خانواده ها شب یلدای امسال را در خانه برگزار و در بستر فضای مجازی از حال یکدیگر با خبر شوند.

 

این مسئول از تغییر ساعت محدودیت‌ها از ساعت 21 به ساعت 18 عصر در روز 30 آذر خبرداد و گفت: باید همگان تابع این محدودیت‌ها باشند.

کد خبر 1003332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha