ادامه روند تعطیلی آموزش‌ حضوری در بوشهر

اجرایی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری آموزش‌های حضوری تا پایان هفته جاری در بوشهر تعطیل می باشد.

«مجید اجرایی» روز دوشنبه (24 آذر) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر  با اشاره به ادامه روند تعطیلی آموزش‌های حضوری در استان اظهار داشت: براین اساس تمام آموزش‌های رسمی، کلاس‌های تقویتی، فوق برنامه و آموزشگاه‌های علمی آزاد و آزمون‌های حضوری تا پایان هفته در استان بوشهر تعطیل می باشد.

 

رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: باتوجه به تصمیم ستاد استانی کرونا از ۲۴ آذر ماه تعطیلی آموزش حضوری در همه مدرسه‌های استان تا پایان هفته جاری تمدید شده است.

 

وی با تاکید بر اهمیت حضور دانش آموزان در کلاس های آموزشی آنلاین در جهت پیشگیری ز شیوع بیماری کرون اظهار داشت: در برخی از نقاط استان زیرساخت های لازم جهت بهرمندی دانش آموزان از کلاس های آنلاین وجود ندارد که می طلبد با تلاش مسئولین این زیرساخت هاا فراهم گردد.

 

اجرایی با اشاره به اینکه براساس این اطلاعیه در مناطقی که زیر ساخت لازم برای آموزش مجازی و یا امکان برگزاری کلاس‌های مجازی میسر نیست، تصریح کرد: با تشخیص و پیشنهاد مدیر مدرسه و تصویب شورای مدرسه، آموزش‌ها می‌تواند به شیوه حضوری ارائه شود.

 

وی تاکید کرد: در صورت حضوری بودن کلاس‌ها، رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی الزامی است.

 

کد خبر 1003341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha