کرونا هیچ یک از جشنواره های استان همدان را تعطیل نکرد

احسانی، به بهره گیری از فضای مجازی در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: همه برنامه‌های فرهنگی و هنری استان همدان با قدرت تا پایان سال انجام خواهد شد و هیچ جشنواره‌ای را تعطیل نخواهیم کرد.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان رویکرد کلی برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان را سوق دادن فعالیت‌های فرهنگی و هنری به سمت بهره‌گیری از فضای مجازی دانست و گفت: با برنامه‌ریزی منسجم شاهد استفاده بیش ‌از پیش از این ظرفیت در راستای فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: با کمک جامعه هنری و هنردوستان در ایام کرونا جشنواره های خوبی در استان اجرا شد که رضایتمندی مردم را به دنبال داشت.

 

وی با بیان اینکه همه جشنواره‌ها همچون جشنواره تئاتر استانی، جایزه قلم هگمتانه، جایزه ادبی استان، جشنواره موسیقی و نمایشنامه خوانی و... در بسترهای مجازی اجرا می‌شود؛ گفت: در این راستا ارائه آموزش‌ها در فضای مجازی را دنبال کردیم ضمن اینکه تولیداتی نیز در این ایام با رعایت فاصله اجتماعی انجام شده است.

 

وی از واریز کمک های بلاعوض برای هنرمندان در سطح استان خبر داد و افزود: هنرمندان استان همدان که دارای هنرکارت هستند، مبالغی را به عنوان هدیه و جبران بخشی از خسارت های وارده دریافت کردند.

 

احسانی خاطرنشان کرد: چتر حمایتی فرهنگ و ارشاد اسلامی بر سر همه هنرمندان گسترده است و همه فعالان این عرصه می توانند از امکانات موجود در استان همدان به طور مساوی استفاده کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ، با بیان اینکه تمام فعالیت‌های مؤسسات قرآنی و سایر مؤسسات فرهنگی و هنری نیز به سمت فضای مجازی سوق داده شد، ابراز کرد: در حال حاضر بسیاری از آموزش‌ها، محافل شعر و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در فضای مجازی دنبال می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تلاش شده برنامه‌های انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری استان به سمت فضای مجازی سوق داده شود، ابراز کرد: در این راستا ارائه آموزش‌ها در فضای مجازی را دنبال کردیم ضمن اینکه تولیداتی نیز در این ایام با رعایت فاصله اجتماعی انجام شده است.

 

 

کد خبر 1003353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha