روستاگردی در سیاه‌درویشان/ مصوبات روستاگردی ظرف یک ماه اجرایی شود

نهمین برنامه روستاگردی مسئولان صومعه‌سرا د روستای سیاه‌درویشان انجام شد که هر دستگاه یک ماه فرصت دارد تا مصوبات روستا گردی را اجرا کند.

خبرگزاری شبستان_صومعه‌سرا، مائده فلاحتکارضیابری: فرماندار، بخشدار مرکزی، روسای ادارات آبفای روستایی، جهادکشاورزی، راهداری و دیگر مسئولان شهرستان صومعه‌سرا در نهمین برنامه روستاگردی با حضور در روستای سیاه‌درویشان ضمن بازدید از این روستا از نزدیک با مردم دیدار و به گفت وگو پرداختند.

 

در این بازدید یک روزه مسئولان به بازدید از وضعیت جاده و رودخانه پرداختند و در ادامه پای دردو  دل مردم این روستا نشستند.

 

یکی از ساکنین این روستا اظهار کرد: عمده‌ترین مشکل روستای ما در وهله نخست لایروبی رودخانه و جلوگیری از سیلاب و سپس آسفالت کردن کوچه‌های این روستا است.

 

یکی دیگر از ساکنین این روستا با اشاره به حجم مشکلات روستا گفت: انتظار داریم مسئولان با حضورشان مشکلات جاده‌ای، آب و زمین‌های کشاورزی ما را رفع کنند تا بتوانیم در روستاها بیشتر ماندگار شویم.

 

 

«سید جلال سید محمدی» درجمع‌بندی برنامه روستاگردی در روستای سیاه درویشان بخش تولمات اظهار کرد: اهداف برنامه روستاگردی، طرح موضوعات و مشکلات توسط مسئولان محلی و مردم است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی  نیز به وعده‌ای که می دهند عمل کنند افزود: هر دستگاه یک ماه فرصت دارد تا مصوبات روستا گردی را اجرا کند.
 


وی با بیان اینکه تحقق مصوبات طرح روستا گردی و اجرای آن در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گیرد گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و باید دستگاه‌ها زمان پاسخگویی به مردم را کوتاه کنند.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه تسریع در روند پاسخ به استعلامات و نظریه‌های کارشناسی مورد تاکید ما است تصریح کرد: نباید مردم را به خاطر یک نظریه کارشناسی مدتها منتظر بگذاریم، بروکراسی اداری سنتی مردم را خسته کرده است.

 

 

فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد: روش‌های سنتی و قدیمی در پاسخ به مطالبات مردم حذف و از شیوه‌های جدید و بروز استفاده شود، تا مردم بیش از این اذیت نشوند.

 

وی افزود: منابع طبیعی و بنیاد مسکن از جمله دستگاه‌هایی هستند که بیشترین مراجعات مردمی را در زمینه دریافت نظریات کارشناسی دارند، که در این راستا باید تلاش شود تا در کوتاه‌‎ترین زمان جواب مراجعات داده شود.

 

گفتنی است، پوشش و تقویت آنتن دهی تلفن، تجهیز و تقویت  شبکه برق، شن‌ریزی کوچه‌ها و معابر عمومی، روکش آسفالت خیابان‌های اصلی، اجرای کاداس لایروبی رودخانه روستای سیاه درویشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

کد خبر 1003363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha