بیش از  ۹۰ درصد روستاهای گلستان اینترنت دارند/ تنها ۲۰ مدرسه فاقد اینترنت هستند

احمدی گفت: بیش از ۹۰ درصد روستاهای بیش از ۲۰ خانوار در استان گلستان دسترسی به اینترنت دارند.

«محمد احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیش از 90 درصد روستاهای بیش از 20 خانوار در استان گلستان دسترسی به اینترنت دارند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان ادامه داد: در ایام کرونا میزان مصرف اینترنت مردم افزایش پیدا کرده است و لذا همکاران ما تلاش کردند که دسترسی به اینترنت را در استان گلستان افزایش دهند.

 

احمدی بیان کرد: با توجه به اینکه در این ایام آموزش های دانش آموزان از طریق مجازی انجام می شود در سطح استان گلستان توانستیم 99 درصد از مدارس را به اینترنت مجهز کنیم.

 

وی ابراز داشت: تاکنون بیش از دو هزار مدرسه به اینترنت متصل شدند و تنها 20 مدرسه در مناطق روستایی باقی مانده است که به اینترنت متصل نیستند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان تاکید کرد: در حال طراحی سامانه ای هستیم که در این سامانه هم استانی های ما در مناطق روستایی می توانند متوجه شوند که روستای آنها از طریق چه اپراتوری به اینترنت دسترسی دارند.

 

احمدی بیان کرد: براساس آمارهایی در این سامانه بارگزاری شده است بالغ بر 86 درصد از روستاهای استان به اینترنت متصل هستند و با تکمیل داده ها قطعا این مقدار به بیش از 90 درصد خواهد رسید.

 

کد خبر 1003376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha