اخبار نیروی انتظامی/  از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا توقیف ۸ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق

اخبار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در مورخه ۲۴ آذرماه / از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا توقیف ۸ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق

طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد با مجرمان و مخلان نظم اجتماعی در زاهدان اجرا شد

 

به گزارش  خبرگزاری شبستان از زاهدان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد با مجرمان و مخلان نظم اجتماعی در شهر زاهدان توسط ماموران انتظامی این شهرستان اجرا و 29 سارق و مجرم سابقه دارو تحت تعقیب شناسایی و با هماهنگی قضائی طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

 

سرقت اموال مردم، خریداری اموال مسروقه(مالخر)،خریدوفروش و توزیع موادمخدر، ایجاد  مزاحمت ،قاچاق کالاو...از جمله اقدامات و سوابق مجرمانه متهمان دستگیر شده می باشد.

 

تحقیقات پلیس برای شناسایی و کشف سایر جرایم احتمالی توسط متهمان دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

 

توقیف ۸ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق توسط قرارگاه عمار سیستان و بلوچستان

 

تکاوران عملیاتی انتظامی قرارگاه عمار سیستان  بلوچستان در مقابله با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی طی چند عملیات،موفق شدند 8 دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل سوخت قاچاق را متوقف کنند

 

ماموران یگان تکاوری در بازرسی از این خودروها 38 هزار و 540 لیتر نفت گاز خارج از چرخه قانونی را کشف و 8 متخلف را شناسایی و به مراجع قضائی معرفی کردند.

 

دستگیری 5 سوداگر مرگ  در سراوان

 

شب گذشته در درگیری مسلحانه جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی، در یکی از محورهای فرعی این شهرستان، ضمن دستگیری 5 سوداگر مرگ  و توقیف 3 دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه وانت نیسان ، مقدار 2 تن و 351 کیلو و 250گرم مواد افیونی، شامل 2 تن و 49کیلو و 950گرم تریاک و301 کیلو و 300 گرم حشیش بهمراه 3 قبضه سلاح کلاش و 65 فشنگ جنگی کشف شد.

 

وقوع تصادف یک دستگاه خودروی پژو پارس با وانت نیسان در شهرستان "نیکشهر-لاشار" منجر فوت 2 نفر و مصدومیت یک نفر شد

  سرهنگ "مصطفی کول زاده" در این باره گفت : روز گذشته در پی وقوع یک فقره تصادف ما بین خودروی پژو پارس و وانت نیسان در شهرستان نیکشهر محور " لاشار" بلافاصله ماموران پلیس راه جنوب استان به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه راننده هر دو خودرو به دلیل شدت جراحات وارده فوت و سرنشین خودرو وانت نیسان مصدوم و راهی بیمارستان می شود .
به گفته سرهنگ کول زاده علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ خودروی پژو پارس اعلام شده است.

کد خبر 1003383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha