طرح ملی «ایران قوی» را به یک جهاد فرهنگی تبدیل خواهیم کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح ملی «ایران قوی» را به یک جهاد فرهنگی با مشارکت فعالان کانون های مساجد تبدیل خواهیم کرد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح ملی «ایران قوی» با هدف تقویت برنامه های فرهنگی در سطح کانون های مساجد کشور در سال جاری اجرایی شده و این رویداد تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: طرح ملی «ایران قوی» را به یک جهاد فرهنگی با مشارکت فعالان کانون های مساجد تبدیل خواهیم کرد.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این طرح در 3 شبستان و 12 رواق تعریف شده هست که بیش از 40 عنوان برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد را در آن پیش بینی شده است.

 

سقاء افزود: دبیرخانه رواق ترنج از زیر شاخه شبستان هنر نیز در استان اردبیل فعالیت های خود را آغاز کرده است و این رواق در رشته هنرهای تجسمی فعالیت های مختلف از کانون های مساجد سراسر کشور را جمع آوری و جمع بندی خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: فعالیت های هنری شاخص کانون های مساجد استان زمینه ای شد تا دبیرخانه این رواق به استان اردبیل اعطا شود و هم اکنون نیز هنرمندان کانون های مساجد آثار خود را در سامانه بچه های مسجد در حال ثبت و بارگذاری هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: از همه هنرمندان رشته هنرهای تجسمی کانون های مساجد سراسر کشور دعوت می شود تا با مشارکت در ثبت آثار خود در این رواق، بتوانیم شاهد حضور پرشور و افتخار آفرین هنرمندان این عرصه باشیم.

 

سقاء اعلام داشت: همچنان که گفته شد برگزیدگان نهایی طرح ملی «ایران قوی» همزمان با 22 بهمن معرفی و 18 اسفندماه همزمان با سالروز تشکیل کانون های مساجد کشور از آنها تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 

کد خبر 1003384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha