برپایی پویش یلدای مهربانی در قالب طرح ایران قوی با هدف محرومیت زدایی

حجت الاسلام شکری با اشاره به برپایی طرح ایران قوی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: پویش یلدای مهربانی در قالب طرح ایران قوی با هدف محرومیت زدایی برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با توجه به طرح ایران قوی گفت: پویش یلدای مهربانی در قالب طرح ایران قوی با هدف محرومیت زدایی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته تبیین طرح ایران قوی در قالب رواق های مختلف برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح رزمایش مواسات و همدلی بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا به میدان آمدند و با محورهای متعدد اجرایی نسبت به تحقق طرح اهتمام داشتند.

 

شکری اظهار کرد: شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال همواره در قالب دورهمی های خانوادگی هرساله برگزار می شد ولی در سال جاری این شب محوریت خود را با هدف حفظ سلامت خانواده ها تغییر داد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با راه اندازی پویش مهربانی در قالب طرح ایران قوی نسبت به تهیه و توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی ویژه افراد آسیب دیده از کرونا اقدام می کنند.

 

 

کد خبر 1003389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha