بیش از ۵ هزار دانش آموز تحت حمایت موسسه خیریه دارالاکرام می باشند

کروبی گفت: ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در سراسر کشور تحت حمایت موسسه خیریه دارالاکرام می باشند و از این موسسه خدمات دریافت می کنند.

«غلامحسین کروبی» روز دوشنبه (24 آذر) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در سراسر کشور تحت حمایت موسسه خیریه دارالاکرام می باشند، اظهار داشت: با همکاری همیاران معتمد و از طریق فراخوان عمومی و با بهره گیری از استارت آپ "به مهربانی" تاکنون ۲۰۰ دانش آموز و خانواده آنان تحت حمایت این موسسه قرار گرفته اند و از خدمات آن بهره مند می شوند.

 

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام بوشهر با اشاره به اینکه برای شناسایی، جذب، تصویب و حمایت ۲۰۰ دانش آموز جدید واجد شرایط تا پایان سال ۱۳۹۹ برنامه ریزی شده است ادامه داد: همزمان برای جذب حامیان، بانیان، همیاران و مددکاران جدید برای گسترش فعالیت‌های به مهربانی و اهداف دارالاکرام نیز تلاش می‌شود.

 

وی به بخشی از خدمات ارائه شده توسط موسسه خیریه دارالاکرام بوشهر به دانش آموزان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: دانش آموزان تحت حمایت این موسسه از خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، درمانی و معیشتی بهره مند می شوند و از سوی همیاران داوطلب، مددکاران نیک اندیش و بانیان خیرخواه  خدمات دریافت می کنند.

 

کروبی با تاکید بر اینکه توجه واقعی و حساب شده به رعایت اصل کرامت انسانی و منزلت دانش آموزان از اصول اولیه این موسسه می باشد، افزود: شفافیت مالی و شفافیت در عملکرد، بهره مندی از سامانه آنلاین یا استارآپ "به مهربانی"، استقلال و عدم وابستگی اداری، سیاسی، اقتصادی و حزبی از جمله ویژگی‌های این موسسه است.

 

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام بوشهر با بیان اینکه از سال ۱۳۹۷ تاکنون معادل مبلغ ۱۵ میلیارد ریال کمک‌های غیر نقدی با همت والای نیکوکاران و بانیان خیرخواه توسط موسسه خیریه دارالاکرام به جامعه هدف و خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده، اظهار داشت: علاوه بر آن با مشارکت مستقیم حامیان از طریق سامانه آنلاین «به مهربانی» مبلغ یک میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال بورسیه نقدی و ماهانه به حساب دانش آموزان تحت حمایت واریز شده است.

 

کروبی با اشاره به اینکه مؤسسه خیریه دارالاکرام تاکنون دارای ۲۲ شعبه در سراسر کشور است و ۹۰ شهر را پوشش می‌دهد، اظهار داشت: این مؤسسه از سال ۱۳۸۰ با گستره کشوری و مجوز سازمان‌های مسئول به منظور حمایت از تحصیل کودکان مستعد بازمانده از تحصیل یا در خطر ترک تحصیل ناشی از مشکلات اقتصادی و فرهنگی افتتاح شد و از آذر ۹۷ در استان فعالیت خود را از سرگرفته است.

 

 

 

کد خبر 1003390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha