توزیع ۱۸۰ بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان میناب

راستی گفت: در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا، تعداد ۱۸۰ بسته غذایی به ارزش ۵۴ میلیون تومان با همکاری و مشارکت گروه جهادی خدام الحسن (ع) تهیه و بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد در شهرستان میناب توزیع شد.

« عباس راستی »، رئیس کمیته امداد شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا، تعداد 180 بسته غذایی به ارزش 54 میلیون تومان با همکاری و مشارکت گروه جهادی خدام الحسن (ع) تهیه و بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد در شهرستان میناب توزیع شد که ارزش هر بسته غذایی 300 هزار تومان و شامل: برنج، گوشت، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و انواع حبوبات بوده است.


راستی با تأکید بر اینکه سبدهای غذایی توزیع‌شده با اولویت خانواده‌های ایتام و دارای سرپرست بیمار و سالمند بوده، افزود: در حال حاضر بیش از هفت هزار و 700 خانواده تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌باشند.


رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت: همچنین کمیته امداد با همکاری این گروه جهادی، تعداد سه دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش شش میلیون تومان، به سه خانواده که فاقد آبگرمکن بودند، اهدا کردند.


وی یادآور شد: در شرایط کنونی جامعه و با توجه به شیوع بیماری کرونا خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد می‌توانند بدون مراجعه حضوری به کمیته امداد و از طریق سامانه الکترونیکی " e.emdad.ir " و یا شماره تلفن‌های مستقیم مددکاران این نهاد درخواست‌های خود را ثبت و پیگیری کنند.

 

 

 

کد خبر 1003392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha