عادی‌سازی روابط رباط و تل‌آویو خیانت به قدس است

مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: هرگونه توافق با رژیم صهیونیستی هیچ توجیهی نداشته و اقدامی به شدت خائنانه محسوب می‌شود و در نهایت منجر به تضعیف ثبات، امنیت، شکوفایی و صلح پایدار در منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این مرکز امروز یکشنبه طی بیانیه‌ای یادآور شد که حکومت مغرب پنجشنبه شب و در نخستین واکنش به موافقت این کشور با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که روابط دیپلماتیک خود را در آینده‌ای بسیار نزدیک با این رژیم از سر خواهد گرفت.

این بیانیه می‌افزاید: مغرب بعد از اردن، مصر، امارات، بحرین و سودان، ششمین کشور عربی است که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی می‌کند. این اقدام نشان دهنده عقب‌گرد جدید یک حکومت ضعیف دیگر عربی است که می‌خواهد پایه‌های حاکمیت استبدادی خود را با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی تحکیم بخشد.

مرکز مطالعات فلسطین نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: کاملاً مشهود است که رژیم صهیونیستی با استفاده از راهبردی به نام «استراتژی محیطی» در صدد است با کشورهایی که در فاصله دورتری قرار دارند و از نزاع میان صهیونیست‌ها و اعراب حذف شده‌اند یا اینکه روابط خصمانه‌ای با دشمنان رژیم صهیونیستی دارند، علیه ملت فلسطینی وارد تعامل شود.

کد خبر 1003395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha