اختصاص بخش ویژه « تلاشگران سلامت » در جشنواره شهروندان برگزیده همدان

صوفی با اشاره به برگزاری جشنواره «شهروندان برگزیده» برای سومین سال پیاپی در همدان گفت: شهروندانی که بیشترین مشارکت و فعالیت را در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهری داشته‌اند، به عنوان شاخص و الگو معرفی می شوند.

«عباس صوفی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه امسال به علت شیوع کرونا جشنواره شهروند برگزیده، کمی با تأخیر برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی شهروندانی است که در حوزه مدیریت شهری برنامه‌هایی دارند تا از رفتارهای اجتماعی آنها برای داشتن شهری توسعه یافته‌تر الگوسازی شود.

 

شهردار همدان افزود: جشنواره شهروندان برگزیده در چهار بخش شامل فعالیت در زمینه مدیریت شهری، فعالیت های اجتماعی غیر شغلی، فعالیت های شغلی و بخش ویژه که تلاشگران سلامت هستند، برگزار می شود.

 

رییس جشنواره شهروندان برگزیده همدان افزود: در این جشنواره باید به شهروندانی که عامل به وظیفه خود هستند توجه کرده و از توانمندی‌ها و اقدامات آنها قدردانی شود چرا که آنها سرمایه این شهر تاریخی هستند و می‌توانند الگویی برای دیگران باشند.

 

وی با بیان اینکه اگر شهروندان وظایف خود را به خوبی در حوزه شهروندی انجام دهند بسیاری از مشکلات شهروندی رفع خواهد شد، عنوان کرد: سیاست‌های شهروندی می‌تواند در مدیریت شهری نیز مؤثر باشد.

 

صوفی اظهار داشت: امسال بخش تلاشگران سلامت به سایر بخش‌های جشنواره شهروندان برگزیده همدان اضافه شده است که افراد برگزیده این بخش می‌توانند شامل پزشکان، پرستاران و کادردرمانی، یا غسال و پاکبان و که به نوعی در زمینه مهار کرونا نقش داشته‌اند، باشند.

 

وی تاکید کرد: شهروندان همدانی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال ۹۹ تا ۲۰ دی ماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت www.TCF.hamedan.ir مراجعه کنند و یا کد دستوری #۹۰۰۴۰۰*۶۶۵۵*  را با تلفن همراه خود شماره گیری کنند.

 

 

کد خبر 1003399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha