حضور موفق آستان مطهر علوی با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب عراق

مجتمع فکری و فرهنگی «الروضه الحیدریه» در آستان مطهر علوی با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در زمینه های دینی، اعتقادی و فرهنگی حضور موفقی در فعالیت های نمایشگاه بین المللی کتاب عراق داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «حیدر موسوی» مسئول شبعه انتشارات آستان مطهر علوی گفت: به سفارش دبیرخانه عمومی این آستان مطهر و با نظارت رئیس مجتمع فکری و فرهنگی «الروضه الحیدریه»، این آستان با بیش از 200 عنوان کتاب در زمینه های دینی، اعتقادی، فرهنگی و رسانه ای در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب  عراق شرکت کرده است.

 

حیدر موسوی افزود: غرفه آستان مطهر علوی شامل 152 عنوان در بخش امور فکری و فرهنگی و 40 عنوان برای مرکز ترجمه به چند زبان مختلف از جمله فرانسوی، انگلیسی، ترکی، فارسی، اردو، روسی و سوئدی است. همچنین در این غرفه بیش از 70 تابلوی هنری از واحد خوشنویسی عربی این مجتمع عرضه شده است.

 

وی ادامه داد: نشریه های بخش امور دینی با بیش از 50 عنوان در زمینه سیره اهل بیت(ع) و نامه های دانشگاهی در این غرفه عرضه شده است.

 

موسوی گفت: مجتمع الروضه حیدریه در آستان مطهر علوی 17 مجله تاریخی، فکری و فرهنگی را که بین سال‌های 1907 تا 1965 در نجف اشرف منتشر شده است، عرضه کرده است. زیرا کادر تخصصی در این مجتمع تلاش های بسیاری را برای چاپ مجدد این نشریه ها انجام دادند.

 

 

 

 

کد خبر 1003416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha