بازگشت ۱۲۶ دانش آموز بهشهری به چرخه آموزشی با اهدای تبلت

علی بیکی از بازگشت ۱۲۶ دانش آموز بهشهری به چرخه آموزشی با اهدای تبلت و کمک هزینه خرید تبلت خبر داد و گفت: نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن تبلت و ملزومات آموزشی از تحصیل باز بماند.

« صادق علی بیکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد:  شیوع بیماری کرونا منجربه تعطیلی مدارس شد اما تدریس و آموزش تعطیل نشد و در فضای مجازی ادامه یافت.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر افزود: با تداوم جریان آموزش درفضای مجازی، تعدادی از دانش آموزان بهشهری همچون بسیاری از دانش آموزان کشور به علت نداشتن تجهیزات آموزشی هوشمند نتوانستند به شبکه شاد و آموزش مجازی بپیوندند که برای ما نگران کننده بود.

 

وی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت با هم و در کنار هم کار ساز است؛، خاطر نشان کرد: دغدغه برای پیوستن دانش آموزان فاقد تبلت برای ما مهم بود و به همین دلیل با کمک فرماندار شهرستان بهشهر و بسیج خیران وارد عمل شده و تهیه تبلت در دستور کار قرار گرفت.

 

علی بیگی با اعلام اینکه معلمان و والدین مهمترین نقش را  در انتقال روحیه همدلی به دانش آموزان دارند، اظهار کرد: در این راستا با تمام توان تلاش کردیم برای تعدادی از دانش آموزان تبلت رایگان و برای برخی وام و تسهیلات فراهم کنیم تا از تحصیل بازنمانند.

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر با اشاره به اهدای 15 تبلت جدید به دانش آموزان  بهشهری در آذرماه امسال افزود: این تبلت ها به همت خیران و کمیته امداد در بین دانش آموزان به همراه ملزومات آموزشی توزیع شد.

 

وی همچنین از بازگشت 126 دانش آموز بهشهری به چرخه آموزشی با اهدای تبلت و کمک هزینه خرید تبلت خبر داد و یادآور شد: نباید هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن تبلت و ملزومات آموزشی از تحصیل باز بماند.

کد خبر 1003450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha