ضدعفونی معابر و توزیع ۵۰ بسته بهداشتی به یاد شهید فخری زاده انجام شد

تیم جهادی مستشهدین، در تازه ترین فعالیت خود، اقدام به ضدعفونی معابر و توزیع ۵۰ بسته بهداشتی همراه با تنقلات(کیک، آبمیوه و...) به یاد شهید هسته ای محسن فخری زاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ تیم جهادی مستشهدین، در تازه ترین فعالیت خود، اقدام به ضدعفونی معابر و توزیع ۵۰ بسته بهداشتی همراه با تنقلات(کیک، آبمیوه و...) به یاد شهید هسته ای محسن فخری زاده کرد.

 

این اقدام در منطقه ابوحامد شهر کرمان توسط هیئت رایت المهدی(عج) و تیم جهادی مستشهدین انجام شد.

 

 

سیدحسین حسینی درباره فعالیت های تیم به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آنچه در طرح مواسات مد نظر قرار دادیم این است مردم را برای مردم به میدان بیاوریم و مردم خود به فکر یکدیگر باشند.

 

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با ۳۵۰ میلیون ریال کمک های مردمی اقدامات زیادی اعم از لوازم خانگی، فرش، بسته های بهداشتی و معیشتی، سی دی های فرهنگی و...خریداری و توزیع شد و یک اتاق هم برای یک خانواده نیازمند ساختیم.

 

 

حسینی گفت: هم اکنون نیز در حال جمع آوری کمک های مردمی برای عمل جراحی دست یک کودک هستیم که ۱۷ میلیون تومان نیاز است و تاکنون هفت میلیون تومان آن تأمین شده است.

 

وی اظهار کرد: کمک های مؤمنانه تیم جهادی مستشهدین علاوه بر کرمان؛ در شهر مقدس قم هم توسط طلاب کرمانی مقیم نیز انجام می شود.

 

گفتنی است، تیم جهادی مستشهدین با همکاری هیئت رایت المهدی، حسینیه شهید الله دادی و دبیرستان صدرا این فعالیت های خیرخواهانه را انجام می دهد.
 

 

 

 

 

کد خبر 1003517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha