اهدای بسته های معیشتی بیت خانواده های نیازمندان زندانی

کشوری با اشاره به اجرای رزمایش همدلی در استان، گفت: بسته های معیشتی و حمایتی بین یک هزار و ۱۰۰ خانواده نیازمند زندانی لرستان توزیع شده است.

«عبدالمجید کشوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تلاش می شود در قالب بسته های معیشتی از خانواده های نیازمندان زندانیان حمایت شود.

 

مدیرکل زندان های لرستان افزود: در لبیک به ندای رهبری طرح رزمایش کمک های مومنانه طی چند مرحله در اداره کل زندان های استان اجرایی شده است.

 

وی بیان کرد: در قالب این طرح تاکنون بالغ بر یکهزار و یکصد خانواده نیازمند زندانی لرستان بسته معیشتی اهداء شده است.


کشوری بیان کرد: برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در شرایط شیوع بیماری کرونا بستر تقویت همدلی در جامعه است.

 

وی اینکه برگزاری رزمایش های همدلی و احسان و کمک های مؤمنانه، گام بزرگی درکاستن بخش کوچکی از گرفتاری های معیشتی نیازمندان جامعه به شمار می رود، افزود: رزمایش کمک های مونانه همچنین الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای جهان شود و انسان را به سوی معنویت و خدمت رسانی هدایت کند.


کشوری خاطرنشان کرد: امید است در سایه برگزاری چنین پویش هایی بیش از پیش شاهد تقویت روحیه همدلی و وحدت در جامعه باشیم و گام‌های استواری در حمایت از نیازمندان بویژه زندانیان و خانواده های آنان برداشته شود.


مدیرکل زندان های لرستان، اظهار کرد: ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عرصه حمایت از خانواده های نیازمند زندانی که همسو با اولویت های دوازده گانه سازمان نیز می باشد در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در حوزه معیشت این قشر آسیب پذیرخواهیم بود.
 

کد خبر 1003546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha