فلسفه شکل گیری بسیج مداحان مقابله با جنگ نرم در جریان تهاجم فرهنگی است

محمدلو با اشاره به اهمیت بصیرت افزایی و ارتقاء ولایت پذیری در گروه های مختلف مردمی با اهتمام بسیج مداحان گفت: فلسفه شکل گیری بسیج مداحان مقابله با جنگ نرم در جریان تهاجم فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ جان محمدلو» با حضور در آئین تکریم و معارفه مسئول کانون بسیج مداحان شهرستان نظرآباد که دوشنبه 24 آذر برگزار شد گفت: فلسفه شکل گیری بسیج مداحان مقابله با جنگ نرم در جریان تهاجم فرهنگی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد افزود: پس از عملیات والفجر هشت در تاریخ 20 بهمن ماه 1364 یک همایشی به نام شیعه شناسی در اورشلیم تشکیل شد و فردی به نام کوکویاما که یکی از استراتژسیت های آمریکایی بود یک تئوری را در آن همایش مطرح کرد؛ بر این اساس که شیعه با دو بال سرخ عاشورا و سبز مهدویت با زرهی به نام ولایت پوشانده شده است، اگر بخواهیم شیعه را مورد هدف قرار دهیم باید برای این سه اصل برنامه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته سینما هالیوود در جهت ضربه وارد ساختن به سه اصل عاشورا، مهدویت و ولایت بیان کرد: امروزه دشمن به صورت واضع این تهاجم فرهنگی را در دست اقدام دارد.

 

وی اظهار کرد: دشمنان اسلام در بحث مهدویت و زیر سوال بردن عاشورا با تربیت نیروها و هدایت افرادی در جهت اهداف خود حرکت می کند و امروز بسیج مداحان به عنوان یکی از شاخص های مقابله است تا با توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی و تقویت آمادگی برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن باید تلاش کند.

 

وی از مداحان به عنوان نخبگان فرهنگی نام برد و توضیح داد: بسیج مداحان با برخورداری از هدایت گروه های جمعی به هم پیوسته نقش ویژه ای در مقابله با تهاجم فرهنگی دارد.

 

محمدلو ادامه داد: تفکر بسیجی شاخصه هایی دارد که یکی از مهمترین آن ولایت مداری است که هر یک از این عزیزان با ترویج و تبیین این اصل و گسترش آن در گفتار و عمل نفش اساسی دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد در محور دیگر سخنان خود به مسأله بصیریت افزایی اشاره کرد و گفت: بصیرت افزایی یکی از ضرورت هایی است که بسیج مداحان با ترویج و تبیین آن می تواند مانع بسیاری از فتنه ها و گسترش ناآگاهی شوند.

 

محمدلو در پایان با اشاره به اهمیت سازماندهی قشر بسیج مداحان خاطرنشان کرد: هریک از مداحان در قالب بسیج مداحان با کادرسازی برای آینده به ویژه برای قشر نوجوان سهم ویژه ای می توانند داشته باشند. 

 

گفتنی است طی این نشست از خدمات مسعود امامقلی قدردانی شد، همچنین حجت الاسلام بهنام فیض به عنوان مسئول جدید کانون بسیج شهرستان نظرآباد معارفه شد.

 

 

 

 

کد خبر 1003558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha