داوری ۱۳۰ مقاله پژوهشی حوزوی در کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام بهشت با اشاره به اینکه ۱۳۰ مقاله پژوهشی از طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری و توسط هیئت داوران این آثار داوری شدند، گفت: از بین این تعداد مقاله، چهار مقاله برتر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «ابراهیم بهشت» امروز (24 آذر) در نشست با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیر حوزه های علمیه استان و تعدادی از پژوهش گران برتر حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائل حوزه در کناره بحث آموزش و تهذیب، توجه به حوزه پژوهش است.

 

رئیس حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج ضمن تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش، گفت: با توجه به اهمیت پژوهش، هر ترم یکی از درس های طلاب بحث پژوهش بوده که پنج نمره خواهد داشت.

 

وی به کتاب «شرحی بر الاساس فی اصول الفقه» به نویسندگی حجت الاسلام اسماعیل بهشت اشاره کرد و ادامه داد: این کتاب در دو جلد برای بهره برداری طلاب به چاپ رسیده است.

 

حجت الاسلام بهشت با اشاره به اینکه 130 مقاله پژوهشی از طلاب استان جمع آوری و توسط هیئت داوران این آثار داوری شدند، خاطرنشان کرد: 9 مقاله برتر توسط هیئت داوران انتخاب و در نهایت از بین این تعداد، چهار مقاله انتخاب و در این نشست از پدیدآرندگان آنها تجلیل می شود.

 

رئیس حوزه علمیه علی ابن موسی الرضا (ع) یاسوج گفت: مجله با عنوان «فقه صادق» با موضوعات فقهی را در دست چاپ داریم که تا پایان سال منتشر خواهد شد.

 

گفتنی است در پایان این نشست، از صاحبان چهار پژوهش برتر حوزه علمیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیر حوزه های علمیه استان تجلیل شد.

کد خبر 1003564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha