نشست مشترک فرماندار قرچک با تولیدکنندگان صنایع برگزار شد

در راستای شعار "جهش تولید" و بررسی موانع و مشکلات تولیدکنندگان، نشست مشترک فرماندار شهرستان قرچک با تعدادی از تولیدکنندگان شهرک صنعتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این نشست گفت: برای جهش اقتصادی در کشور و به منظور حمایت از تولیدکنندگان و رفع مشکلات واحدهای تولیدی گام‌های خوبی برداشته شده و در قرچک نیز علاوه بر حمایت از کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در تمامی حوزه‌ها، بر توسعه شهرک صنعتی به عنوان مرکز مهم اقتصادی شهرستان اهتمام لازم وجود دارد.
خطیبی افزود: برای ساماندهی لکه‌های صنعتی مقرر شده مجوز برای استقرار واحدهای جدید صادر نشود تا علاوه بر جلوگیری از مشکلات زیرساختی، زیست محیطی و ... برای این واحدها که در آینده تولیدکنندگان و شهرستان را دچار معضلاتی می‌کند، بر رونق شهرک صنعتی متمرکز شویم.

فرماندار قرچک جلسات حل مشکلات تولید را مهم دانست و اظهار داشت:‌حضور تولیدکنندگان در جلسات مرتبط راه‌گشای حل بسیاری از مشکلات بوده، اما اعتقاد داریم در نشست‌های تخصصی نیز موانع بیشتری شناسایی و رفع آنها سرعت می‌گیرد.
وی در پایان بیان داشت: ضمن انجام بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی، از حضور تولیدکنندگان برای تشکیل جلسات تخصصی نیز استقبال می‌کنیم.

کد خبر 1003570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha