جهاد علمی کشور با شتاب بیشتر در گام دوم انقلاب ادامه دارد

حجت الاسلام سبزیان گفت: جهاد علمی در کشور با شتاب بیشتر در گام دوم انقلاب ادامه دارد و این جهاد علمی باعث هراس و ترس بیشتر دشمن شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «علی اکبر سبزیان» در نشست کتاب خوان «ترور پژوهش» که همزمان با هفته پژوهش برگزار شد؛ ضمن پاسداشت هفته پژوهش و یاد و نام مجاهدان علمی و پژوهشگران شهید حوزه علم و دانش هسته ای کشور گفت: در روزهای اخیر یکی دیگر از بزرگان علمی کشور به واسطه جهاد علمی خود مورد کینه استکبار جهانی قرار گرفت و به مقام عظمای شهادت رسید که در واقع دشمن با شهادت ایشان پژوهش و تحقیق و علم آموزی را مورد هدف قرار داد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با بیان اینکه این شهادت ادامه راه دانشمندان دیگری از کشور است که با جهاد علمی خود عمر خود را در مسیر عزت و اقتدار ایران علمی صرف کردند؛ افزود: برنامه های هفته پژوهش اداره کل کتابخانه های عمومی استان نیز به همین منظور با نام و یاد شهدای هسته ای کشور وبه نام «ترور پژوهش» با معرفی و خوانش چهار کتاب از زندگی وسیره این شهدای بزرگوار آغاز می شود.

 

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه با معرفی این کتابخانه علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی بیشتر با شهدای هسته ای کشور آشنا شوند؛ در ادامه گفت: جهاد علمی در کشور با شتاب بیشتر در گام دوم انقلاب ادامه دارد و این جهاد علمی باعث هراس و ترس بیشتر دشمن شده است.


حجت الاسلام سبزیان واکنشهای دشمن با حذف فیزیکی و ترور دانشمندان ایران اسلامی را آگاهی از قدرت پژوهشی و علمی ودانشی ایران دانست و ادامه داد: این ترس و و خوف دشمن از رشد روز افزون ایران اسلامی در عرصه های علمی و پژوهشی حکایت دارد.


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نسل جوان را مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب دانست که باید قدر چهره های علمی کشور را در زمان حیات بداند و سیره آنها را مبنای نظر قرار دهد.


در ادامه نشست کتاب خوان «ترور پژوهش» کتاب «شلیک به دانش» تالیف محمد امین آبادی، توسط زهره محمدی،مسئول روابط عمومی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس معرفی شد.

 

شایان ذکر است؛ همزمان با هفته پژوهش نشست کتاب خوان «ترور پژوهش» با معرفی 4 کتاب با موضوع زندگی و سیره شهدای هسته ای کشور با حضور حجت الاسلام علی اکبر سبزیان،مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

 

کد خبر 1003579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha