افزایش میزان مصرف گاز در گلستان/ گازرسانی به ۵ روستای جدید در استان

طالبی به ضرورت صرفه جویی مصرف گاز تاکید کرد و گفت: با مصرف بالغ بر ۱۴ میلیون متر مکعب در استان گلستان رکورد مصرف گاز در فصل پاییز شکسته شد.

«علی طالبی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به ورود سامانه سرد به استان گلستان در روزهای گذشته شاهد افزایش میزان مصرف گاز طبیعی بودیم و این امر منجر به آن شد که رکورد مصرف گاز در فصل پاییز تغییر کند.

 

سرپرست شرکت گاز گلستان به مصرف بیش از 14 میلیون متر مکعب گاز در ورزهای گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در طول 48  ساعت روز گذشته میزان مصرف گاز به شدت بالا رفته و در طول 24 ساعت گذشته دو میلیون و 500 متر مکعب بر میزان مصرف گاز در استان گلستان افزوده شد.

 

طالبی در خصوص قطعی گاز در برخی از شهرستان های استان گلستان بیان کرد: قطعا گاز مشترکین خانگی و صنعتی به دلیل سرمای هوا نداشتیم و تنها برخی از واحد‌های صنعتی، نیروگاه و کارخانه سیمان از مدار خارج شدند و یا براساس تفاهمی که داشتیم سوخت گاز آنها کاهش یافته است و باید از سوخت جایگزین برای تولید استفاده کنند تا بتوانیم جریان گاز واحدهای خانگی را پایدار نگاه بداریم.

 

وی افزود: در برخی از مناطق مثل روستای زینب آباد رامیان و بخش هایی از گنبدکاووس به منظور توسعه شبکه و یا اصلاح آن برای چند ساعتی قطعی گاز را شاهد خواهیم بود که اطلاع رسانی در این خصوص اتفاق افتاده است.

 

سرپرست شرکت گاز گلستان ابراز داشت: در امروز توانستیم با همت همکاران ما به پنج روستا جدید در استان گلستان  گازرسانی کنیم.

 

کد خبر 1003590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha