عملیات تعمیرات مدارس استثنایی منطقه آزاد اروند آغاز شد

الیاسی از آغاز عملیات پروژه تعمیرات مدارس استثنایی منطقه ‌آزاد اروند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

«علی الیاسی» ظهر امروز (دوشنبه ۲۴ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه تعمیر، تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی کودکان استثنایی از اولویت های مدیریت توسعه آموزش و تعالی سازمان منطقه آزاد اروند است اظهار کرد: در ادامه پروژه رسیدگی به مدارس استثنایی، تعمیرات این فضاهای آموزشی در دستور کار سازمان منطقه آزاد اروند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال قرار گرفت.

 

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند به روند و نوع تعمیرات این مدارس اشاره کرد و افزود: از جمله مواردی که در دستور کار این مدیریت جهت تعمیر مراکز و مدارس ده‌گانه استثنایی منطقه در نظر گرفته شده ایمن سازی فضا، استانداردسازی، تعمیرکفپوش، کاشی و سرامیک، سایبان آبخوری، نصب نرده محافظ، رنگ آمیزی، حیاط پویا و غیره خواهد بود و تمام سعی ما بر آن است تا این عملیات کم تر از یک ماه به پایان برسد.

 

وی محور اصلی اجرای پروژه تعمیر مراکز و مدارس ده‌گانه استثنایی منطقه آزاد اروند را برقراری عدالت اجتماعی دانست و تصریح کرد: با توجه به آسیب پذیر بودن این دانش آموزان و جهت رفاه حال آنها، تلاش خواهیم کرد تا با ایجاد فضاهای استاندارد، نشاط و آرامش را در بین این عزیزان افزایش دهیم. 

 

الیاسی بر لزوم شناسایی و تشخیص نوع مشکلات این کودکان مانند مشکلات عاطفی، اجتماعی و اضطراب تاکید کرد و ادامه داد: هر چقدر فضاهای آموزشی این کودکان به استانداردهای مختص با ناتوانی های فیزیکی آنها نزدیک تر باشد، قطعا میزان یادگیری و آموزش پذیری آنها نیز بالاتر خواهد بود.

 

وی به مراحل بعدی این پروژه اشاره کرد و یاد آور شد: در مرحله بعد از تعمیرات، زیباسازی، تهیه وسایل بازی و رفاهی و رفع سایر نیازهای این مدارس جهت نشاط هرچه بیشتر کودکان استثنایی؛ از دیگر اقدامات سازمان منطقه آزاد اروند برای ارتقای کیفیت مراکز و مدارس استثنایی منطقه خواهد بود.

 

کد خبر 1003602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha