فرصت رقابت سالم میان هنرمندان کشور در ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی

مردانی گفت: ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال۱۴۰۰ با هدف بهبود کیفی محصولات تولیدی، تسهیل در شناسایی هنرمندان فعال، ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران و هنرمندان کشور و ... برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهمن مردانی»، امروز (دوشنبه 24 آذر)، ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی ۱۴۰۰ را فرصتی برای هنرمندان صنایع دستی دانست و به خبرنگاران گفت: صنایع دستی هر کشوری افتخار آن ملت و کشور به شمار می رود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مرودشت افزود: ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی سال ۱۴۰۰ با هدف بهبود کیفی محصولات تولیدی، تسهیل در شناسایی هنرمندان فعال، ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران و هنرمندان کشور و ... برگزار می شود.

وی اضافه کرد: «قمر رخ گرامی» از مرودشت توانست در سال 94 در رشته گلیم بافی، امتیاز لازم نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی کشور را به خود اختصاص دهد.

مردانی اعلام کرد: تمامی تولیدکنندگان انفرادی و کارگاهی صنایع دستی دارای مجوز صنایع دستی که دارای تولیدات قابل تکثیر باشند می توانند با مراجعه به اداره میراث فرهنگی و طی مراحل شرکت در ششمین دوره داوری مهر اصالت ملی از فرصت حضور در این جشنواره برخوردار شوند.

کد خبر 1003614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha