رعایت مسائل بهداشتی توسط آحاد مردم امری ضروری است

سالاری، گفت: تنها راه حل رفع ویروس کرونا و کمک به کادر درمان، رعایت پروتکل های بهداشتی با جدیت ، فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در جامعه است.

سرهنگ رضا سالاری فرمانده سپاه سنقر و کلیایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مجموعه سپاه و بسیج ناحیه سنقر از ابتدا شروع این اپیدمی تا پایان آن با قدرت در کنار کادر بهداشت و درمان و آحاد مردم ایستاده و خواهد ایستاد و از تمام ظرفیت خود برای رفع این مشکل و بازگشت سلامتی به مردم شهرستان استفاده خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: بدون شک ایثار و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان که از جان خود برای حفظ سلامت مردم مایه گذاشته اند، هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد و این مجاهدت های بی دریغ برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان کادر بهداشت و درمان خواهد بود.

 

سالاری افزود: سپاه و بسیج در قالب قرارگاه سلامت شهید سلیمانی آمادگی همه جانبه خود را تا ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا، برای حضور و همکاری در عرصه خدمت رسانی به مردم اعلام می‌کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه سنقر با نزدیک شدن به شب یلدا و برپایی دورهمی ها تاکید کرد: شب یلدا از گذشته های دور برای ما ایرانیان شبی طولانی و تاریخی است اما امسال به دلیل شیوع کرونا همانند سنوات گذشته نمی توانیم این آیین سنتی را برگزار کنیم . امیدواریم مردم  برای حفظ سلامتیخود و خانواده هایشان از برپایی دورهمی های خانوادگی بپرهیزند تا شاهد مرگ عزیزان خود نباشند.

 

کد خبر 1003671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha